مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 13:102021-01-20دانش

 دانشگاه ها در شرایط کرونا نمره قبولی گرفتند/برخی به دانش آموختگان کم لطفی می کنند


معاون آموزشی وزیر علوم با تاکید بر اینکه  دانشگاه ها در شرایط کرونا نمره قبولی می گیرند، گفت: با توجه به اینکه برخی دانشگاه ها به دانش آموختگان کم لطفی دارند اما در کل دانشگاه ها مسوولیت پذیری خود را در امور مختلف نشان داده اند.

- معاون آموزشی وزیر علوم با تاکید بر اینکه  دانشگاه ها در شرایط کرونا نمره قبولی می گیرند، گفت: با توجه به اینکه برخی دانشگاه ها به دانش آموختگان کم لطفی دارند اما در کل دانشگاه ها مسوولیت پذیری خود را در امور مختلف نشان داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر علی خاکی صدیق در نخستین کنگره ملی دانشگاه و کووید 19 که امروز در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد با تاکید بر اینکه دانشگاه های کشور مسوولیت پذیر هستند و اگر کار خود را درست انجام نمی دادند الان وضعیت کشور این طور نبود، گفـت: بر اساس شواهد، در تمام امور اداری کشور از جمله صنعت، دفاعی و بهداشت خودکفایی داریم.

وی با بیان اینکه دانشگاه های کشورهای همسایه با حقوق های چشمگیری، اعضای هیأت علمی را جذب می کنند، افزود: کارهایی که در کشور انجام می شود به دست مهندسان ایرانی صورت می گیرد و دانش آموختگان همین دانشگاه ها امور را انجام می دهند.

با توجه به اینکه برخی دانشگاه ها به دانش آموختگان کم لطفی دارند اما در کل دانشگاه ها مسوولیت پذیری خود را در امور مختلف نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 دانشگاه ها در شرایط کرونا نمره قبولی گرفتند/برخی به دانش آموختگان کم لطفی می کنند

 دانشگاه ها در شرایط کرونا نمره قبولی گرفتند/برخی به دانش آموختگان کم لطفی می کنند